perjantai 5. lokakuuta 2012

Kireät saappaat ja iloinen leirimieli!

Tänään tulivat ne ratsastussaappaat! Piti ähkiä puolituntinen ennen kuin sain ne jalkaan. Hyvältä näyttivät, mutteivät tuntuneet, mutta eihän niiden ratsastussaappaiden kuulukaan. :P Olin melkeen ammattilaisen näkönen. Huom. melkein. Päätin pitää ne Badmintonit, huomenna pitää testata niitä joko Rusinan tai Jetterin kanssa.

Piti äkkiä saada saappaat sovitettavaksi.. pakkausmateriaali ympäri keittiötä.
Tänään alkoi minun ja Jasminin yhteinen heppaleiri. Jasmin on itse asiassa se yksityisleiriläinen, ja minä ope, mutta luulen että molemmilla on yhtä hauskaa.

Tänään aloitettiin tallinsiivouksella ja Kamiin tutustumisella. Sää oli surkea, kylmää tuulta ja sadetta, harmaata ja pimeää. Mutta ei se mitään! Jasmin pääsi treenaamaan volttikahdeksikkoa ja keskityttiin taivuttelemaan Kamia. Hyvältä näytti, Kami oli hyvin tyytyväisen ja rennon oloinen koko ratsastuksen ajan. Ja mie olin kovin iloinen ratsukon puolesta. 

Tunnin jälkeen kyllä vilutti. Jetterin kanssa piti vielä palloilla vähän kentällä, tehtiin Jasminin kanssa väistö- ja kumarrusharjoituksia sen kanssa. Tallissa hoitamisen aluksi Jetteri mulkoili, melkeen ehkä uhkaili minua ja happaman oloinen, kuten usein, kun en ole nähnyt sitä vähään aikaan. Ja paskat, väistöharjoitusten ja parin ärähdyksen myötä poika nöyristyi ja ihan jopa näytti iloista naamaa. :) Silloin se oli se miun pikku suklaapoika ja ihanahan sitä on nähdä ja palluttaa taas pitkästä aikaa. Voi onnea.

Huomisesta ja sunnuntaista lisää informaatiota sitten. Paljon videomateriaalia tulossa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti