sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Joulumielellä kuumeessa #$¤?^Öprkl!


Näin eilen Emppua ja Jetteri ekaa kertaa kuuteen päivään! Oli kunnon vieroitusoireet, ei  pystynyt ajattelemaan muuta kuin niitä karvaturreja, ja piti pelata heppapelejä tietokoneella että helpottais... Melkein näin. :D

Olin alkuviikosta pari päivää poikaystävän luona, jonka jälkeen tulin heti kipeäksi. Kunnon kuume tuli, ja olin tosi heikkona... ja vieläkin. Neljäntenä sairaspäivänä jaksoin köpötellä talliin, ja paijasin ihan onnessani mussujani.  Eemeli esitteli ensin sitä perushapanta ilmettään, mutta kun laskin käteni sen kaulalle, naamio suli heti. Jetterikään ei ollut ensin huomaavinaan minua. Tarhassassa kuitenkin se lepuutti päätään olallani, kun minä rapsutin antaumuksella sen kaulaa. <3 On se ihana.

Jetteri (takana) kentällä ja Kami pikkutarhassa popsimassa tänään aamuheiniä.
Tänäänkin kävin katsomassa suokkeja tallissa, rapsuttelemassa ja vähän maastakäittelyä tehden, ennen kuin siskoni ja äiti lähtisivät ratsastamaan. Eemeli ja Jetteri ovat saaneet hyvin liikuntaa, kun olen tekstaillut ja soitellut ympäri kylää. Hikipäässä ovat hepparaukat juoksemaan! Hyvää on vain tehnyt, Jetterin "kipeä" jalka ei ole enää alkuunkaan kipeä, lukuunottamatta perinteistä nestepattia. Säären takaosassa ei sen sijaan ole turvotusta, mikä on tärkein asia!

Tarjan tallin "etuovi". 
Emppu tykkäs ku tulin katsomaan :))
Tänään on jo viides päivä kuumeessa! Alkaa vähän jo ärsyttää, miksen minäkin pääse hevosen selkään?! En ole ratsastanut viikkoon!  Ja eilen olisi ollut pikkujouluteemaiset seuraestekilpailut Nerkoolla, ja tänään vielä kouluvalmennnuskin! Tosi surkeaa. 

Heti kun tervehdyn, niin urakkaa riittää; esteet pitää kaivaa pois lumen alta, ja jatkaa hyppäämistä Eemelin ja Jetterin kanssa. Ensi perjantainana 16.12. Nerkoolla olisi Antti Jauhiaisen estevalmennus, johon voisi osallistua Empulla! Saa vain nähdä, miten ehdin tästä tokeentua... 

Luminen kenttä
Mulle sopiva ratsu. :P Ihanan paljon lunta.... 

2 kommenttia:

  1. Minä oon tällä hetkelle ainaki menossa sinne valmennuksee ni pitää sunki tulla :D

    VastaaPoista
  2. Mahtavaa! :D Pitää alkaa kyytejä selvittää!

    VastaaPoista