maanantai 12. maaliskuuta 2012

Anna minulle voimaa

Jetteri on ihana. Olin tänään pikkusiskoni kanssa heppailemassa, opetin häntä ensin vähän itse, jonka jälkeen ratsastin itse Jetteriä. Vastalahjaksi opetuksesta siskoni lupautui (tai siis minä kiristin häntä) kuvaamaan ratsastustani. Oon ylpeä isosisko, huippua huomata verisukulaisessa edistystä ja oikeaa hevosnaisen asennetta! :) 








Laukannosto peruutuksesta, vaatii vielä hieman hiomista... Mut hyvää takaosan aktivointia! :)


Olipas aivan huikeita hyppyjä...

Jetteri tykkää hypätä, mut kun se ei ihan osaa. :D



Jetteri oli ihan huippu! Varsinkin laukassa se toimi hienosti, olisi vain pitänyt pyytää siltä isompaa laukkaa. Laiska se ei tod ole, ja siksi usein vaadin listä liian koottua menoa. Ravi tuntui hyvältä, mutta väliin meni vähän etupainoiseksi. Pohkeita pitää käytellä ensi kerralla enemmän!!!

Esteitä oli ihan kiva hypätä pitkästä aikaa! Laitoin Jetterille peräti sen kauhean ruskean yleissatulan selkään, jossa meinaa väkisinkin mennä etukenoon ja pohkeet taakse. Jetteri tykkäsi kovasti hypätä, ja meinasi ottaa aina kunnon kiihdytyksen pikkuiselle in-and-out -sarjalle. Minun tasapainoni oli sitten jostain kumman syystä b-luokkaa... Selässä pysyin, se on aina voitto ratsastaessa. :D Loppukäynnit tehtiin siskoni kanssa tandemilla maastossa.

Tallissa pantiin linimenttiä koipeen

Anna minulle voimaa. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti